yaelkol

28 / 100

פיתוח מחדש - שיפוץ דירה

שיפוץ דירה הוא תהליך מהנה המאפשר למעצבים ליצור חלל שיענה על הצרכים והדרישות של הלקוחות. זו יכולה להיות משימה מאתגרת שכן היא דורשת ידע במבנה אדריכלי, דרישות טכניות והחלטות סגנוניות.

חומרים שחובים:

  1. חלונות בלגיים עושים ברזל
  2. דלות וחלונות כניסה מברזל
  3. מעקות ברזל

 

פיטוח מחדש של סלון ומטבח

היבטים מרכזיים שיעזרו למעצבים לבצע שיפוץ דירה מוצלח

1. ניתוח שטח יסודי: השלב הראשון בתהליך שיפוץ דירה הוא ניתוח מפורט של השטח הפנוי. על המעצב לבחון היטב את תכנית הדירה, תוך התחשבות במיקום הקירות, החלונות והדלתות הנושאים. חשוב לברר את האפשרויות לייעול החלל והשימוש הפונקציונלי בו.

2. לימוד דרישות הלקוח: לפני תחילת העבודה על המעצב לזהות את הצרכים והדרישות של הלקוח שלו. שיחה עם לקוח תעזור להבין את סדרי העדיפויות שלו, סגנון הדיור שלו.

3. פונקציונליות: אחד ההיבטים העיקריים של שיפוץ דירה הוא הבטחת פונקציונליות מיטבית. על המעצב לשקול היטב את צרכי הדיירים ולדאוג לארגון הגיוני של החלל. למשל, ייעול הפריסה של המטבח, חדר האמבטיה, חדר השינה לנוחות ויעילות וכדומה.

4. ארגונומיה: חשוב לקחת בחשבון את עקרונות הארגונומיה בתכנון שיפוץ דירה. על המעצב להציב רהיטים וציוד בצורה נוחה ונגישה. לדוגמה, הפריסה האופטימלית של חלל העבודה במטבח, הגובה המתאים של שקעים ומתגים, כמו גם מיקום מכשירי החשמל בחדר האמבטיה, תוך התחשבות בנוחות השימוש.

5. תאורה ואוורור טבעיים: תאורה ואוורור טובים הם היבטים חשובים של מגורים נוחים בכל דירה. על המעצב לשקול היטב את מיקום החלונות, שימוש בפירי אור, דלתות וקירות מחיצה כדי למקסם את האור הטבעי ולהבטיח זרימת אוויר יעילה.

שיתוף אנשי מקצוע הוא היבט מרכזי של שיפוץ בטוח ואיכותי בבית. התייעצו עם אדריכל או מעצב עם ניסיון בעבודה עם חללי מגורים. אנו נעזור לך לפתח פריסה חדשה, תוך התחשבות בצרכים ובדרישות שלך, כמו גם להבטיח כי כל הדרישות הטכניות הנדרשות מתקיימות.

פיתוח מחדש חדר שינה

מרה שיפוץ ופיתוח מחדש של מעצב איכותי

עוד על הפרויקט פיתוח מחדש של הדירה

שילבנו את המטבח והסלון לחדר אחד, אבל הריצוף והמנורות הוצבו כך שבעתיד ניתן יהיה להפריד את החדר במחיצה. אם יתעורר הצורך.
גם המטבח-סלון והמסדרון מופרדים על ידי דלתות הזזה. המרפסת עם המטבח מופרדת על ידי מערכת דלתות הזזה הניתנות להסתרה בקלות מאחורי הקיר. הודות לכך, ניתן להגדיל את החדר עוד יותר.
המחיצה בין המטבח למסדרון הוזזה והותקנה במפלס עם מחיצת הסלון. הודות לכך, הצלחנו להקצות מקום לארון גדול ומרווח. יש מספיק מקום אחסון זה כל כך חשוב, נכון?
חלק ממסדרון הכניסה וחדר רחצה קטן הופרדו למזווה, שבו היו מכונת כביסה וייבוש, מתלים לכימיקלים ביתיים ומוצרי ניקוי.
באחד מחדרי הרחצה חדר מקלחת גדול עם מחיצת זכוכית, מראה גדולה וכיור רחב. יש גם חדר רחצה אחד קטן יותר, שהוא חדר אורחים.
הדירה די מרווחת ומחושבת לפרטים הקטנים ביותר.
אל תפחד מפיתוח מחדש אם זה מאפשר לך להשתמש בצורה מיטבית במרחב המחיה.

פנים צריך להיות יפה, גם אם לפעמים זה לוקח יותר מאמץ כדי לקשט. אתה מסכים?